Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης

FORUM ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΑΤΕΙΘ

Ιούλιος 23, 2014, 04:28:19 μμ
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε. Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Ιούλιος 23, 2014, 04:28:19 μμ

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης

Αποστολέας Θέμα: Αεραθλητισμος  (Αναγνώστηκε 11197 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος c-172

  • Αρχάριο Μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 118
  • Φύλο: Άντρας
  • Cessna rules!!!
    • Το αλμπουμ μου

Απ: Αεραθλητισμος
« Απάντηση #15 στις: Ιανουάριος 14, 2007, 11:51:12 μμ »
Σημερα by the way,επεσε ενα υπερελαφρο στην Υλικη την λιμνη.Το Savvanah της αερολεσχης Θηβας μολις ειχε εφοδιαστει με πλωτηρες και πηγε να κανει προσθαλασσωση αλλα ειχε ξεχασει το συστημα προσγειωσης κατω και ετσι,με το που ακουμπησε νερο,ηρθε "τουμπα"...Το αεροπλανο εμεινε να επιπλεει αναποδα μεσα στο νερο και κρατιοταν στην επιφανεια απο τους πλωτηρες.
Shit happens sometimes.... :o :o :o
"The propeller is just a big fan in the front of the plane to keep the pilot cool. Want proof? Make it stop; then watch the pilot break out into a sweat."
http://www.aerophoto.gr

Αποσυνδεδεμένος Rescueman

  • FLIGHT WITH THE BEST DIE WITH THE REST
  • X-staff
  • Βετεράνος
  • *****
  • Μηνύματα: 2,183
  • Φύλο: Άντρας
    • Προσωπική Σελίδα

Απ: Αεραθλητισμος
« Απάντηση #16 στις: Ιανουάριος 15, 2007, 02:03:13 πμ »
Αυτά είναι τα άσχημα σε κάθε σπορ απλά μακάρι όλα τα άσχημα να μην κοστίζανε ανθρώπινες ζωές!!

Αποσυνδεδεμένος c-172

  • Αρχάριο Μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 118
  • Φύλο: Άντρας
  • Cessna rules!!!
    • Το αλμπουμ μου

Απ: Αεραθλητισμος
« Απάντηση #17 στις: Ιανουάριος 15, 2007, 11:48:31 πμ »
Ευτυχως δεν υπηρχαν θυματα στο συγκεκριμενο γεγονος,το πληρωμα προλαβε και βγηκε εγκαιρως απλα σιγουρα πηραν ενα μαθημα το οποιο θα θυμουνται σε ολη τους την ζωη
"The propeller is just a big fan in the front of the plane to keep the pilot cool. Want proof? Make it stop; then watch the pilot break out into a sweat."
http://www.aerophoto.gr

Αποσυνδεδεμένος c-172

  • Αρχάριο Μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 118
  • Φύλο: Άντρας
  • Cessna rules!!!
    • Το αλμπουμ μου

Απ: Αεραθλητισμος
« Απάντηση #18 στις: Ιανουάριος 26, 2007, 06:38:35 μμ »
Πανικος προκληθηκε σημερα στο "Μακεδονια" οταν αεροσκαφος των Ολυμπιακων αερογραμμων,ενω δεν ειχε μπει ακομα στην περιοχη ελεγχου της Θεσσαλονικης,αρχισε να αναφερει στην συχνοτητα(120.8) αριθμο επιβατων και καυσιμα.Για οσους δεν γνωριζουν,αυτα τα δεδομενα τα δινει ο χειριστης οταν ερχεται αεροσκαφος για αναγκαστικη 'η μη-κανονικη προσγειωση ωστε να γνωριζουν τα σωστικα μεσα για ποσους προκειται(+ αμα μεταφερουν ραδιενεργα υλικα).Αμεσως κινητοποιηθηκε το αεροδρομιο και σημανε ALERT phase καθως το αεροσκαφος δεν απαντουσε στις κλησεις της προσεγγισης(Makedonia approach).Λιγο πριν το σημειο εισοδου(OSMOS),το αεροπλανο καλεσε κανονικα την προσεγγιση και μετα απο ενα μικρο...μπερδεμα,βρεθηκε ακρη.Το αεροσκαφος των Ολυμπιακων ειχε απλα καλεσει τα γραφεια της εταιριας μεσω του no2 ασυρματου τους για να αναφερει επιβατες και καυσιμα και κατα λαθος ειχε καλεσει την προσεγγιση...Βεβαια σε ολη αυτην την διαρκεια,ολα τα μεσα στο Μακεδονια ειχαν κινητοποιηθει και σε πολλα αεροσκαφη τους ανατεθηκε να καλεσουν το αεροσκαφος των Ολυμπιακων στην κανονικη συχνοτητα καθως και στην emergency(121.5).Μετα το σχετικο "κραξιμο" απο τις αρχες του αεροδρομιου,το αεροσκαφος προσγειωθηκε κανονικα....
Κριμα που δεν μπορουσα να ηχογραφισω την συνομιλια,ειχε πολυ χαβαλε...
"The propeller is just a big fan in the front of the plane to keep the pilot cool. Want proof? Make it stop; then watch the pilot break out into a sweat."
http://www.aerophoto.gr

Αποσυνδεδεμένος Rescueman

  • FLIGHT WITH THE BEST DIE WITH THE REST
  • X-staff
  • Βετεράνος
  • *****
  • Μηνύματα: 2,183
  • Φύλο: Άντρας
    • Προσωπική Σελίδα

Απ: Αεραθλητισμος
« Απάντηση #19 στις: Ιανουάριος 27, 2007, 02:31:29 πμ »
Καλά πολύ κλάμα η όλη φάση αλλά φαντάσου και τον ελεγκτή εναέριας κυκλοφορίας που τα άκουγε όλα αυτά μέχρι που να καταλάβει τι συμβαίνει κανονικά!!!!

Αποσυνδεδεμένος c-172

  • Αρχάριο Μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 118
  • Φύλο: Άντρας
  • Cessna rules!!!
    • Το αλμπουμ μου

Απ: Αεραθλητισμος
« Απάντηση #20 στις: Ιανουάριος 29, 2007, 05:25:01 μμ »
Το θεμα ειναι οτι οι ελεγκτες του Μακεδονια δεν φημιζονται και τοσο για το επιπεδο τους...Περισυ,λογω λαθος ελεγκτη,παραλιγο να συγκρουστει αεροσκαφος της αερολεσχης με ενα 737 της Happag.Η συγκρουση κυριολεκτικα αποφευχθηκε την τελευταια στιγμη οταν ο Γερμανος κυβερνητης καταλαβε τι πηγε να γινει και εκανε επανακυκλωση(go around-λιγο πριν πιάσει στον διαδρομο,εδωσε full στοιχεια στους κινητηρες και πηρε αμεσα υψος).Το αεροσκαφος της αερολεσχης ερχοταν στον διαδρομο 28 ενω το Γερμανικο στον 16 (ILS) οπου λογω απειριας ελεγκτη,δοθηκε και στους 2 ελευθερος για προσγειωση.Οταν καταλαβε τελευταια στιγμη το λαθος η ελεγκτης(ναι ηταν γυναικα :) ),ειπε στο αεροσκαφος της αερολεσχης να κανει ενα tear drop(οπως το αναφερει η λεξη,ουσιαστικα μια στροφη 360μοιρων)αλλα μεχρι να συνιδητοποιησει ο χειριστης της αερολεσχης τι του ελεγε η ελεγκτης,αυτος συνεχιζε και τα αεροσκαφη πλησιαζαν επικινδυνα.Ευτυχως επενεβη ο προϊσταμενος βαρδιας στον πυργο,αρπαξε το μικροφωνο και καλεσε σε εντονο υφος τον χειριστη που του ειπε να κανει "...αριστερη 360 στροφη τωρα!!!!!".Ο Γερμανος χειριστης απλα ετυχε να καταλαβει τι γινοταν και οταν ακουσε και το εντονο υφος του ελεγκτη,πηρε την σωστη αποφαση που μαλλον αν δεν την ειχε παρει μπορει να ηταν και μοιραια...Βεβαια,αξιζει να τονιστει οτι καθολη την διαρκεια την προσεγγισης του,ο Γερμανος ανεφερε την θεση του(εβλεπε το αεροσκαφος της αερολεσχης που πηγαινε στον αλλο διαδρομο και αρχισε να ανυσηχει) αλλα οι ελεγκτες δεν του δωσαν καμια αναφορα,ηταν απασχολημενοι με τον να προσπαθησουν να συννενοηθουν με τον χειρηστη της αερολεσχης.Μετα τον κυκλο,το αεροσκαφος της Happag προσγειωθηκε με ασφαλεια και ο Γερμανος ως οφειλε κατεθεσε αναφορα σε ΥΠΑ και στους αρμοδιους Ευρωπαϊκους φορεις και βεβαια...δεν εγινε τιποτα....

Γενικα,πολλα τραγελαφικα και περιεργα συμβαινουν με τους ελεγτκες,ειδικα τις βραδινες ωρες....Αντι για 2 ατομα στον πυργο(σημειωση:υπαρχει νεο δωματιο για την προσεγγιση στο κτιριο του πυργου,αλλα τα βραδια για να ειναι ολοι μαζι,η προσεγγιση γινεται στον ιδιο χωρο που ειναι και ο ελεγκτης του πυργου-εχει τις καταλληλες οθονες και εκει-για να κανουν παρεα),ο ενας λειπει και απλα λεει να τον παρει τηλεφωνο αμα προκυψει κατι.Ετσι,αμα εχει κανεις σας scanner και ακουει τις συχνοτητες θα παρατηρησει το εξης.Ερχεται ενα αεροσκαφος,ο ελεγκτης της προσεγγισης τον εχει αναλαβει(συχνοτητα 120.8 ) ,του δινει πορειες και οταν μπαινει λιγο πριν την τελικη,του λεει σωστα να γυρισει στην συχνοτητα του πυργου(118.1).Στην συχνοτητα του πυργου του απανταει ο ιδιος ελεγκτης(!!!) πολλες φορες μαλιστα χαριτολογωντας λεγοντας "καλησπερα σας και παλι". Βεβαια,αυτο ειναι ανεπιτρεπτο καθως σε περιπτωση που κατι παει στραβα(ασχετο αεροσκαφος που εχει δηλωσει emergency και ερχεται χωρις ειδοποιηση στο Μακεδονια κλπ κλπ),ο φορτος εργασιας ανεβαινει σημαντικα και ενας μονο ελεγκτης δεν μπορει να τα κανει ολα.Επισης,εχουν εντοπιστει...ραντζα για υπνο στο κτηριο του πυργου και πολλα αλλα....Μαλλον το συμβαν με το Yakovlev που επεσε στα Πιερια ορη δεν "εστρωσε" μερικους...Και το ανυσηχιτικο ειναι οτι δεν ειναι μονο η "ασθενεια των ελεγκτων" στο Μακεδονια αλλα και σε πολλα αλλα αεροδρομια.Περισυ πηγαινοντας προς Λεσβο(με 3 αεροπλανα της αερολεσχης το ενα διπλα στο αλλο),η ελεγκτης(ναι παλι γυναικα...  :P )ηταν πολυ...απασχολημενη καθως τσακωνοταν με εναν αλλο χειριστη ο οποιος πηγαινε οπου ηθελε.Βεβαια,καλα του εκανε και τον εκραζε αλλα μεχρι ενος σημειου.Η "κουβεντα" τους επεκταθηκε σε απειλες και βρισιες και η ολη διαδικασια ειχε ως αποτελεσμα εμεις να εχουμε φτασει μεχρι το Πλωμαρι(~2 μιλια απο το αεροδρομιο) και να μην εχουμε καταφερει να επικοινωνησουμε με τον πυργο της Λεσβου.Η ωρα περνουσε,εμεις αρχισαμε να κοβουμε γυρους πανω απο το Πλωμαρι και σε μια στιγμη χασαμε ο ενας τον αλλο γιατι αρχισε να νυχτωνει και υπηρχε ο κινδυνος συγκρουσης μεταξυ μας.Ολα λυθηκαν οταν ελεγτης και πιλοτος ηρεμησαν και εμεις προσγειωθηκαμε...ψιλοπαρανομοι στις 20:10(και λεω παρανομοι καθως σε πτησεις VFR-εξοψεως επιτρεπονται το καλοκαιρι προσγειωσεις μεχρι τις 20:00).Το ολο θεμα καταγραφηκε απο την καμερα μου σε περιπτωση που καποιος εκανε αναφορα αλλα ...το θεμα ξεχαστηκε και εμεις πηγαμε σε ταβερνα να φαμε :) .Οποιος θελει το βιντεο το στελνω,εχει πολυ χαβαλε  ;D
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 29, 2007, 05:28:45 μμ by c-172 »
"The propeller is just a big fan in the front of the plane to keep the pilot cool. Want proof? Make it stop; then watch the pilot break out into a sweat."
http://www.aerophoto.gr

Αποσυνδεδεμένος c-172

  • Αρχάριο Μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 118
  • Φύλο: Άντρας
  • Cessna rules!!!
    • Το αλμπουμ μου

Απ: Αεραθλητισμος
« Απάντηση #21 στις: Ιανουάριος 29, 2007, 06:58:47 μμ »
 :Off-Topic:  αλλα μιας και αναφερθηκα σε...ατυχηματα και παρολιγον ατυχηματα,για οσους δεν το εχουν διαβασει και θα ηθελαν,πραγματικα αξιζει.Ειναι βεβαια 216 σελιδες αλλα απο τα περιεχομενα μπορει κανεις να ξεχωρισει και να διαβασει ποια πραγματικα τον ενδιαφερουν.Ετσι για να μην ξεχναμε...  ;)

Το πορισμα της Helios 522 το 2005 στο Γραμματικο
http://www.airliners.gr/extras/5b_dby.zip
"The propeller is just a big fan in the front of the plane to keep the pilot cool. Want proof? Make it stop; then watch the pilot break out into a sweat."
http://www.aerophoto.gr

Αποσυνδεδεμένος Billo

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 1,851
  • Φύλο: Άντρας

Απ: Αεραθλητισμος
« Απάντηση #22 στις: Ιανουάριος 29, 2007, 09:20:22 μμ »
καλά αυτό δεν είναι τίποτα..έβλεπα ένα ντοκυματέρ για τα αεροπορικά ατυχήματα και έφριξα. Στο αεροδρόμιο Charles De Gaul στη Γαλλία 2 αεροπλάνα συγκρούστηκαν στο έδαφος καθώς το ένα απογειωνόταν και το άλλο έμπαινε στο διάδρομο και όλο αυτό επειδή οι ελεγκτές εκεί δεν χρειάζεται να μιλάνε Αγγλικά !!!
Φοιτητής: Κύριε, ποιό είναι το πρόβλημα στον κώδικά μου?
Καθηγητής: Που να ξέρω αγόρι μου, ο compiler είμαι;;

Αποσυνδεδεμένος c-172

  • Αρχάριο Μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 118
  • Φύλο: Άντρας
  • Cessna rules!!!
    • Το αλμπουμ μου

Απ: Αεραθλητισμος
« Απάντηση #23 στις: Ιανουάριος 29, 2007, 10:30:34 μμ »
Στο http://www.aircraftguru.com/aircraft-videos/show-aircraft-videos.php?v_id=105  εχει μια ωραια αναπαρασταση της επιτροπης ασφαλειας μεταφορων της Αμερικης(NTSB) στο αεροδρομιο JFK μαζι με τα πραγματικα λογια των ελεγκτων.Η αναφορα αναφερει σφαλμα ελεγκτη και ο πιλοτος του Jumbo τελευταια στιγμη εσωσε επιβατες οταν ειδε το αεροσκαφος στον διαδρομο περιπου οταν βρισκοταν 60μετρα πανω απο τον διαδρομο(ηταν και νυκτα...).
"The propeller is just a big fan in the front of the plane to keep the pilot cool. Want proof? Make it stop; then watch the pilot break out into a sweat."
http://www.aerophoto.gr

Αποσυνδεδεμένος c-172

  • Αρχάριο Μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 118
  • Φύλο: Άντρας
  • Cessna rules!!!
    • Το αλμπουμ μου

Απ: Αεραθλητισμος
« Απάντηση #24 στις: Μάρτιος 14, 2007, 03:20:34 πμ »
Ανεβασα και το "επεισοδιο" που ανεφερα λιγο παραπανω οπως καταγραφηκε με την καμερα μου...


(πατηστε παυση και αφηστε το βιντεο να φορτωσει)


για ευκολια κατανοησης παραθετω τον διαλογο
Ε= ΕΕΚ Μυτιλήνης
Κ= κυβερνητης του "cowboy" χειριστη Cessna της Λεσβου
A= κυβερνητης του Cessna της αερολεσχης με το οποιο ειμασταν σε σχηματισμο

Υ.Γ:Το συνεχομενο "σφυριγμα" στο ασυρματο οφειλεται στις ετεροδινες που δημιουργουνται οταν μιλανε 2 μαζι στην ιδια συχνοτητα  :999:

Κ: Η πρωτη κληση εγινε στα 12 μιλια .....(μη κατανοητα)......καταλαβαινετε Ελληνικα?
Ε: Τωρα ελατε για τελικη του 14 με βαρομετρ...
Κ: ΔΕΝ θα ερθω!!!!
Κ: Οποτε θελω εγω θα ερθω για προσγειωση ενταξει??
Ε: Οι εγωισμοι δεν χωρανε στον χωρο της αεροποριας κυρι...
Κ: Λαθος κανεις!!!Εσεις κανετε εγωισμους!!
Α: Παρακαλω ησυχια στον ασυρματο!
Κ: ..(μη κατανοητα)
Ε: Η κατασταση σας ειναι απαραδεκτη και θα τα βρουμε αρμοδιως....
Κ: Ρε ουτε αρμοδιως ουτε ξεαρμοδιως!
Ε: ....με τις υπηρεσιες γι'αυτο
Α: Παρακαλω ησυχια στον ασυρματο...
Ε: ΚΡ σωστη ωρα τωρα 16,η επομενη κληση και 26,θα κινηθειτε στον κολπο της Καλλονης στα 3000 σωστα?


Enjoy flying in Greece :)
"The propeller is just a big fan in the front of the plane to keep the pilot cool. Want proof? Make it stop; then watch the pilot break out into a sweat."
http://www.aerophoto.gr

Αποσυνδεδεμένος c-172

  • Αρχάριο Μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 118
  • Φύλο: Άντρας
  • Cessna rules!!!
    • Το αλμπουμ μου

Απ: Fly In
« Απάντηση #25 στις: Σεπτέμβριος 20, 2007, 11:30:39 πμ »
4ο ετήσιο    "Fly In"

Για οσους θα ειναι κοντα στην Αθηνα κατα τις 30 Σεπτεμβρη(και εχει τελειωσει με εξεταστικες κλπ κλπ),θα πραγματοποιηθει για αλλη μια φορα το ετησιο Fly In με αεροσκαφη Γενικης αεροποριας απο ολη την Ελλαδα στο ιδιωτικο αεροδρομιο "Ικαρος"(κοντα στην Ταναγρα).Μαζευονται περιπου 30 αεροσκαφη και ελικοπτερα καθε χρονο και γινεται ψιλοπανικος για οσους θα εχουν την τυχη να πανε ;)
Για οσους βρεθουν εκει,θα πραγματοποιουνται πτησεις εθισμου(τζαμπα φυσικα ;) ) και θα ακολουθησει και το πατροπαραδοτο σουβλακι και αλλα...εδεσματα.
περισσοτερες πληροφοριες στο http://hellasga.com/Ikaros07/
για αποριες-διευκρινησεις,ενα mail στο HellasGA-Owner@yahoogroups.com
"The propeller is just a big fan in the front of the plane to keep the pilot cool. Want proof? Make it stop; then watch the pilot break out into a sweat."
http://www.aerophoto.gr

Αποσυνδεδεμένος c-172

  • Αρχάριο Μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 118
  • Φύλο: Άντρας
  • Cessna rules!!!
    • Το αλμπουμ μου

Απ: Αεροραλυ
« Απάντηση #26 στις: Νοέμβριος 30, 2007, 09:08:33 μμ »
Καλησπερα,

ενημερωνω ολους του φιλους και μη της αεροποριας(και γενικα οτι ιπταται απο μυγα-κουουπι εως ελικοπτερο :P) οτι το επομενο Σαββατο 8/12 θα γινει το Πανελληνιο περιφερειακο πρωταθλημα-ραλυ  γενικης αεροποριας στο αεροδρομιο Πολυκαστρου Κιλκις.Το αεροδρομιο απεχει περιπου μιση ωρα(20 λεπτα για τους γρηγορους :)  ) απο το κεντρο της Θεσσαλονικης και θα ειναι ανοικτο για ολους οσους θελουν να βρεθουν και να παρακολουθησουν Cessna-κια και Piper's να βαζουν τα δυνατα τους για μια θεση στην πρωτη τριαδα του βαθρου :)

Θεου θελοντως καιρου επιτρεποντως,οι απογειωσεις θα ξεκινησουν κατα τις 09:20 το πρωι και θα ολοκληρωθουν αργα το απογευμα.Μεχρι στιγμης οι συμμετοχες ειναι αρκετες και αγγιζουν το αριθμο των 18+ πληρωματων,οποτε θα υπαρχουν περιπου 10+ αεροσκαφη απο ολη την Ελλαδα(υπαρχουν συμμετοχες απο Αθηνα,Πειραια,ακομα και Χανια Κρητης-ελπιζουμε να χωρεσουν στο PARKING).
Διοργανωτης για ακομα μια χρονια ειναι η αερολεσχη Θεσσαλονικης η οποια θα παρεχει το καυσιμο και την διαμονη στους συμμετεχοντες στο ραλυ.

Για τους fun του σπορ που θα μπορουν να ερθουν,θα εχουν την χαρα να....μυρισουν το AVGAS 100LL που θα καιει στους κινητηρες και τις πανσετες που θα ψηνονται διπλα στον πυργο.Επισης οσοι φιλοι επιθυμουν,μπορουν να παρεβρεθουν ως κριτες στην τελικη δοκιμασια της προσγειωσης ακριβειας.

Θα ειναι μια καλη αεροπορικη γιορτη-"μαζωξη" καθως το συγκεκριμενο αθλημα λογω καποιων "παραγοντων" στην Ελλαδα τεινει να εξαφανιστει.
Για οποιαδηποτε περαιτερω απορεια-διευκρινηση,μην διστασετε να μου στειλετε PM.
Σε περιπτωση 4ης αναβολης(ω ναι,ηδη εχει αναβληθει 3 φορες λογω καιρου και λογω απεργιας ελεγκτων εναεριου κυκλοφοριας),οι ενδιαφερομενοι να ενημερωθουν απο το http://aeroclub-tsl.gr/  καθως και απο το συγκεκριμενο τμημα του φορουμ.

και μια προσφατη photo που τραβηξα πριν 1 βδομαδα του αεροδρομιου που θα γινουν οι αγωνες
"The propeller is just a big fan in the front of the plane to keep the pilot cool. Want proof? Make it stop; then watch the pilot break out into a sweat."
http://www.aerophoto.gr

Αποσυνδεδεμένος c-172

  • Αρχάριο Μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 118
  • Φύλο: Άντρας
  • Cessna rules!!!
    • Το αλμπουμ μου

Απ: Αεραθλητισμος
« Απάντηση #27 στις: Δεκέμβριος 07, 2007, 06:28:07 πμ »
Το αεροραλυ δυστηχως για αλλη μια φορα θα ακυρωθει καθως,παρολο που το Σαββατο θα εχει σχετικα καλο καιρο,την Κυριακη θα χειροτερεψει και αυτο εχει ως αποτελεσμα να μην μπορεσουν τα πληρωματα που θα ερθουν απο αλλα μερη της Ελλαδος να επιστρεψουν με ασφαλεια στον προορισμο τους(Αθηνα,Κρητη,Κερκυρα κλπ).
Η πανελληνια συμμετοχη αναβαλλεται μεχρι νεωτερας εως την ανοιξη.Τοπικο ραλλυ ισως να διεξαχθει μεσα στον τρεχον Δεκεμβριο 'η ισως μεσα στον Ιανουαριο.
Θα ηθελα εδω να ευχαριστησω τον φιλο και συμφοιτητη μας Rescueman (Στρατής) για τις φιλοτιμες προσπαθειες να μας παρεχει μεσω της ΕΕΕΔ(Ελληνική Ένωση Έρευνας και Διάσωσης) αξιολογες υπηρεσιες στον τομεα της ασφαλειας καθως ο επισημος κρατικος φορεας για ακομα μια φορα αδιαφορησε και δεν ειχε την...τιμη να μας παρεχει ενα πυροσβεστικο οχημα και ενα ασθενοφορο σε περιπτωση που κατι πηγαινε στραβα και το οποιο απαιτουν οι διεθνης κανονες για τετοια αεραθληματα.Με απλα λογια,μας ζητησαν να πληρωσουμε την...υπερωρια των πληρωματων που θα ερχοντουσαν να παρεχουν τις υπηρεσιες τους.
Ευτυχως που μερικοι ανθρωποι δεν εχουν ξεχασει την εννοια του εθελοντισμου και του φιλοτιμου σε αυτην την χωρα.

Happy and safe landings to all :)
φιλικα
Βαγγελης
"The propeller is just a big fan in the front of the plane to keep the pilot cool. Want proof? Make it stop; then watch the pilot break out into a sweat."
http://www.aerophoto.gr

Αποσυνδεδεμένος c-172

  • Αρχάριο Μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 118
  • Φύλο: Άντρας
  • Cessna rules!!!
    • Το αλμπουμ μου

Απ: Αεραθλητισμος
« Απάντηση #28 στις: Μάρτιος 13, 2008, 08:27:12 πμ »
Καλημερα σε ολους.

το εξ-αναβολης ραλυ του Νοεμβριου τελικα θα πραγματοποιηθει το Σαββατο 15/3 στο αεροδρομιο του Πολυκαστρου Κιλκις. Οι απογειωσεις ξεκινουν απο τις 09:30 το πρωι και οσοι θελουν να ερθουν,ειναι ευπροσδεκτοι.
"The propeller is just a big fan in the front of the plane to keep the pilot cool. Want proof? Make it stop; then watch the pilot break out into a sweat."
http://www.aerophoto.gr

Αποσυνδεδεμένος c-172

  • Αρχάριο Μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 118
  • Φύλο: Άντρας
  • Cessna rules!!!
    • Το αλμπουμ μου

Απ: Αεραθλητισμος
« Απάντηση #29 στις: Μάρτιος 16, 2008, 08:07:55 μμ »
Με επιτυχια τελειωσαν οι αγωνες για το Πανελληνιο πρωταθλημα γενικης αεροποριας που εγινε το Σαββατο 15/3 στο Πολυκαστρο Κιλκις.
Ενα μεγαλο ευχαριστω στον Rescueman(που δυστηχως δεν ηρθε να τον γνωρισω απο κοντα καθως εμαθα οτι ειχαν ενα συμβαν με το αυτοκινητο στον δρομο τους για το αεροδρομιο) που εκ μερους του είχαμε παροχη και καλυψη(καθως το ΕΚΑΒ ηθελε λεφτα για να ερθει...) απο την ΕΕΕΔ(Ελληνική Ένωση Έρευνας και Διάσωσης)
some photos 1 , 2 , 3
and more videos to come soon :)
"The propeller is just a big fan in the front of the plane to keep the pilot cool. Want proof? Make it stop; then watch the pilot break out into a sweat."
http://www.aerophoto.gr